Iklan

Friday, January 8, 2016

Selamat Hari Lahir Cinta

Cinta ku sudah tua hari ini. haha. memang aku kawen ngan orang tua, beza umo 5 tahun.
Lahir pada 8 Januari 1980 maka hari ini dia sudah berumur 36tahun. tahniah diucapkan. hehe

dah 2 tahun aku takde prepare pape suprise untuk dia. haha. terus terang cakap no budget :D
tapi last year aku bagi gak hadiah mahal, penat tau beranak, kuar2 baby sebijik sejibon muka cam dia.
apa lagi mau kan. Jadilah tu hadiah besday yang ke 35 tahun.

tahun ni aku beli sebatang minyak wangi inspired jer. hahaha. insyaAllah ada rejeki belanja makan 4 beranak nanti.Apa yang penting ialah

DOA

aku hari2 doa yang baik2 untuk dia, aku dan anak2. Moga dengan berkat doa itu, KAMI dapat celebrate besday together lagi.

 My Other Half
^
l
l
l
tajuk dan motif gambar itu.

i Sayang u selagi mampu. mmmuuaahhhahahah

No comments: