Iklan

Wednesday, December 9, 2015

Kerja Yang Bosan

hermm aku tak paham lah ada jer masalah kat tempat kerja ni.Lepas 1-1 ada jer yang tak kena. Rasanya suma kerja dah settled.Bosanlah kalau kerja banyak sangat komplen.Serius aku dah bosan. dah hampir 4 tahun kat sini. Menghadap karenah manusia yang pelik.Aku rasa mungkin management ni org tua so tu kerja dia asyik nak komplen jer.Kalau komplen pasal kerja takpe gak ni pasal yang tak kena langsung ngan aku. Bengong !

Harap2 tahun depan dapatlah aku kerja kat tempat lain yang lagi bagus dari sini, tapi yelah skang ni susah dapat kerja. Terpaksa rela lah aku bersabar dulu n redha. huhu

Kalau dapat kerja kat tempat google tu msti  best. haha. Kerja pn santai. Gaji pn masyuk kot. Culture kerja tu yang penting. Tak banyak protokol or komplen.

Bosanlah ! huuu

No comments: