Iklan

Monday, December 7, 2015

Hello Im Back

Hahaha sape jer yg ada baca blog ni kan. 
aku masih sihat. masih ada suami. bertambah seorang anak.Alhamdulillah dah sepasang.
MFH n KD. 2 orang budak comey yang hadir dalam hidup aku.
tetiba rasa nak tulis blog balik sbb esok dah setahun aku melahirkan anak kedua.
rasa macam masa cepat sangat berlalu. rasa rugi bila moment2 indah tak dicatatkan.Kalau kat fb kita leh tgk balik memories lama2 tu tp agak terhad lah kan,
so kat blog ni lah kita leh tulis pepanjang apa yg terjadi dari A sampai Z.
Okay matlamat aku skang nk tulis blog bukan nak bagi org lain baca, bukan untuk pape just untuk aku or anak2 aku baca bila dorg besar sok.huhu

Bila nk cita pasal anak2 dah besar ni, aku terus rasa sedih, mengenangkan bila besar budak2 comey ni akan buat hal sendiri, dah ada aktiviti sendiri,dah sekolah, dah ada kawan2 lain. huhu
Semoga Allah permudahkan lah segalanya.

Okay nanti sambunglah sbbnya aku dah ada extra kerja ni.Tak sangka weh dah hampir setahun aku buat kerja ni. Nanti2 lah cita kan.

babai~

No comments: