Iklan

Tuesday, July 23, 2013

My New Look ~ Pakai Shawl Stail Lain

*jangan muntah ijau tau* kuikui

kalau bulan posa 3 tahun lepas, 
aku baru berjinak pakai shawl with inner
kali ni kasi tukar plak. aku saje test. tgk cam ok. so pakai je lar. 
lagipun banyak gak shawls n 
pashmina yg besar-besar aku tak pakai
sbb tak tau camna nk pakai. tgk tutorial pun tak menjadi. 
nasib baik ada seorang sifu yg sudi mengajar dengan detail~ toche sifu. hehehe

shawl yg aku pakai ialah tribal shawl beli kat instagram
kain dia cantik. lembut n sejuk jer.

sblm ni aku penah pakai tapi stail ngan inner
camni...

so mana satu lg ok? pilihan di tangan aku. haha

raya nnt pun nk pakai camni gak lar. nnt aku post gambar raya.

oh lupa tribal blouse tu beli kat instagram gak
+ bracelet

aku skang dah jadi mami jarum. kikiki 
tp bukan gelang emas pun

ada 2 bracelets beli dari instagram nana #funbynana
yg lain suma afraemilicloset punya.

ok lar tu jer nak citer. babai~

3 comments:

NurainSuperr said...

comelnya awak :)

DiilaNordin said...

hihi tq dik~

*blushing* =P

nik ros said...

cantik la gelangnya. usha jugak gelang yg nana jual tu.cantik2 semuanya