Iklan

Saturday, April 27, 2013

Menjelang usia 28 tahun~ Counting 2 more days

Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh~

ari Isnin super busy.
Selasa aku update pasal Earth Day
Rabu aku attend Seminar Halal
Khamis aku MC. huhu

arini (semalam sebenarnya) 
nk cita sket pasal~
kenapa aku MC smlm (kelmarin).

aku ni ada masalah sakit pinggang dah lama, 
sejak beranakkan si Fahiim Hanania,

memula sakit kat tulang belakang, pastu kat pinggang
tapi bila pg klinik or urut, 
dia ok kejap n datang balik.

tapi skang ni sakit kat bahagian atas bontot tu,
rasanya pedih2 mcm ada yg mencucuk~
hampir 2 bulan lar aku sakit
pastu melarat ke lutut plak, 
kalau time rukuk. kemain sakit.
siap ada bunyi tuk tuk cmtu.

haishh mcm org tua dah rasanya~

rupa-rupanya mmg pn aku dah kena penyakit org tua

Rheumatism Arthritis

aduyai~ doktor cakap punca mengangkat beban yg berat
ye lar aku kan dukung Fahiim selalu.
doktor ckp lagi kenapa plak nk dukung anak yg dh nk 2 taun.
pjg plak cita kan.
aku cakap lar sbb ank sy jalan tak stabil lagi.
doktor tanya lagi. kenapa tak stabil?
pernah pakai walker ek.
hurm aku mmg tau keburukan walker tapi
 apakan daya bukan aku yg membelinya~

makanya saranan doktor, cuba elakkan dari mengangkat beban,
anak kena suruh suami dukung, 
pastu kena exercise yg baik utk kaki iaitu berenang,
pastu minum susu~
tu jer dan doktor bagi 2 jenis ubat,
 1 tahan sakit 1 lagi rilex otot n koyok~

harap-harap ilang lar penyakit aku ini dengan cepat~
lmbt aku nk abeskan entry ni gara-gara bz melanda.
huhuhu

1 comment:

QasehnyaRania said...

sebaya la kita..hihi