Iklan

Friday, February 15, 2013

Souvenier From Bali

Assalammualaikum. Hai.

Abg ipar n biras aku yang baik atie telah membelikan 
souvenier yang banyak daripada Bali, 
last year bulan 2 gak dorg pergi Yogyakarta
tahun ni ke Bali, baru aku tau kenapa bulan 2, 
rupanya pg honeymoon.
celebrate anniversary. hehehe

kalo nak tgk orgnya. ini dia.
sepadan kan.

mari kita lihat apa ada dalam beg plastik ni 

1st baju untuk Fahiim Hanania sebanyak 4 helai

T-Shirt Batik Bali dan Kartun Budak Bali.
T-Shirt Batik tu cantik, ada berkilat-kilat sket.

pastu baju cotton corak dedaun. lembut jer kainnya 
tapi agak besar sket.

yang ni aku suka, baju batik sepasang,
tak tau lar baju tido ke apa ni.

pastu baju untuk mak pak plak
pink utk aku n black utk encik kiimy
saiz baju encik kiimy XXL tapi
 lebih kurang jer ngan aku pnya saiz M
hehe nmpk gayanya dua-dua milik aku =)

harga untuk baju pink RP 37,500
setelah diconvert lebih kurang
RM12

baju hitam plak RP 26,000
lagi murah dari pink,
lebih kurang RM8.35 
hehe

3rd item 
kalendar manual, tukar sendiri 
bulan dan hari 
tapi takde tahun plak.

pastu barang wajib ada
keychain n FM.
yang keychain cicak tu msti untuk Fahiim Hanania
sbb dia takut cicak. hehe

harga untuk FM RP4000 = RM1.30
murah jer kan

Terima kasih lar buat Kak Yossie n Abg Ejal sbb
 igt kitorg masa kat Bali.
semoga dimurahkan rezeki. Amiin.


eh jap, tgk peti ais aku dah makin meriah hehe
magnet bali dalam bulatan kuning 

=)

2 comments:

Amanda Suria said...

bestnya selalu dpt souvenir kan..SA ramai kawan tp jarang la dapat souvenir..hehehehe

DiilaNordin said...

takde lar selalu sgt. ada musim. hehe