Iklan

Thursday, February 21, 2013

Mimpi Apa Lar Fahiim Hanania Semalam

Pagi tadi Fahiim Hanania bangun awl gak, 
pukul 6.45 dah bangun.
terus pg main dalam bilik dia.

tetiba Fahiim terjumpa suar jeans dia
 yang aku sangkut kat PlayPen.
dia cuba nak pakai, aku jeling sikit-sikit jer
sebab ngah bz. hehe

dah siap-siap kemas suma,
aku panggil dia nak tukarkan diaper.
aku amik suar jeans yang dia pakai kat tangan
letak kat tepi,
tetiba dia nangis pulak, 
sampai daddy datang tgk lar.
aku dah tau sebenarnya dia nak apa.
so aku pakaikan diaper cecepat
terus sarungkan seluar jeans,
kemain senyum dia, terus kuar dari bilik.
hehehe


entah apa mimpi lar nak pakai suar jeans plak
dah lar belum mandi. huhu
pakai suar jeans ngan baju tido.
asalkan bahagia wahai anak 

mummy tetap love u~
~dalam kete main pendrive mummy

2 comments:

Amanda Suria said...

setiap perbuatan anak2 besar ni mmg tak terjangkau dek akal kita kan?

DiilaNordin said...

haah tu lar pasal.

makin ari makin bijak~