Iklan

Thursday, February 7, 2013

GA > Sapa Ada Anak Nama DANIA by Suria Amanda

Salam Pagi Khamis.

Anak aku nama Muhamad Fahiim Hanania, 
bila masa plak ada anak nama DANIA?? hehehe

to kak Suria Amanda, mempersembahkan anak buah ku yang bernama 
NUR AFRA DANIA BINTI NURCENDENI

Anak Sulung pasangan Nurcendeni Nordin dan Noraziah Said
umur 6tahun. dulu masa dia kecik kitorg panggil dia baby, 
tapi skang suma panggil dia Kakak,
kalau panggil baby, dia marah. hehe

add lar FB dia Afra Dania




ni masa umur 5tahun. 1st time nak pg skool

ni pic masa nak masuk skola 6tahun with anith

Dania versi muslimah

*
Ada 4 orang adik tapi sorang dah meninggal dunia 
(Al-Fatihah to Nur Azdani Emily)
L-R Muhammad Anith Farreldani, Nur Arydani Emili, Nur Afra Dania
dan kecik tu Nur Aryani Daniyana

*gambar-gambar cilok kat FB dia,FB papa dia n instagram mama dia*
tu jer. Sekian terima kasih 
lupa plak sape yg ada anak/anak buah nama DANIA, jom join
 sila ke blog Suria Amanda
syaratnya mudah jer. Chaiyook~

7 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

First time tengok orang buat GA pasal nama hehe. Good luck yekk!

DiilaNordin said...

haah kan

eh anak kak izan pn dania lar.

dh join lom? =)

mama maman aka yana said...

takde anak nama dania.. aiman ada la.. aiman tak kesah..:)

izan mama mia said...

saya pun joint juga,..cantik nama dia...salam kenal :D

DiilaNordin said...

mama maman aka yana ~ kena tunggu ada anak nama dania hehe

DiilaNordin said...

izan mama mia ~ salam kenal juga n mekasih folo =)

QasehnyaRania said...

alolo.comeynya dia..good luck..
salam kenal singgah dari blog amanda suria :D