Iklan

Friday, February 8, 2013

Anak, Mainan dan Boboiboy.

Ya Ampun. Rasa cam aku plak nak raya. 
mood cuti dah on walaupun cuti lepak umah jer. 
takpe asalkan leh santai-santai wit family. 
tetambah emak n ayah nak datang umah.

pagi tadi giler terkejut, 
keluar bilik air nampak sumthing bergerak kat belakang langsir,
aku pn pi siasat pebenda kat langsir tu.
rupanya budak demok nyorok sanun.
biasa kalau dia bangun, tgk aku takde sblh
konfem nangis tapi arini nak kenakan emak ye anak oi.

msti malam tadi mimpi indah,
 bangun-bangun pagi jer dah ceria
dah lar awal bangun kul 6.30 cmtu.

terus nak main dalam bilik dia.
mentang lar mummy dah kemas cantik-cantik semalam
nak sepahkan balik lettew



aku dah nak turun bawah, leh plak dia tak nak ikut.
nak main lagi katanya.
last-last aku cakap babai terus dia keluar 
tapi mengangkut anak angkat yg sebelah dia tu.
aku suh letak, nanti daddy bawakkan
tak nak gak so terpaksa lar usung 
2 anak pagi tadi. haha

*tak tahu nape Fahiim buat muka cmtu*
 
ha selamat sampai dalam kete ngan semputnya.
Fahiim Hanania dah lar berat 13kg ++


suka banget ngan boboiboy 
sampaikan pintu bilik penuh ngan 
sticker + poster + belon kempis boboiboy 

tapi dia tetap sebut YAYA kalau nampak boboiboy. hihu~

6 comments:

Amanda Suria said...

ensem la fahiim, comel dia buat muka macam tu...

mama ila said...

wahhhh..banyak nyer menan fahiim...suka boboiboy ek... =)

DiilaNordin said...

mekacih mama long.

DiilaNordin said...

haah mama ila.

mmg fahiim suka giler boboi.
mainan tu baru suku,
lg suku kat umah nenek. hehe

Nurul Ilyani said...

aleesya pn suke boboiboy... :)

DiilaNordin said...

aleesya msti suka yaya kan. hehe