Iklan

Friday, January 25, 2013

Fahiim terkena Diarrhea

As-Salam & Salam Maulidur Rasul

Semalam sepatutnya aku keje sbb ofis aku tak amik cuti sempena Sambutan Maulidur Rasul.Rasa jeles ngan encik asben tu mmg ada sbb katanya cuti smlm leh lar dia tdo sepanjang hari hehe

tapi tak jadi jeles sbbnya aku terpaksa amik EL, encik Fahiim Hanania kena Diarrhea a.k.a Cirit Birit atau nama saintifiknya cherry berry. =P

gambar ni malam rabu. panas gak badan dia 38 °C
sampai demam-demam dia. cian~

kesian dia, kelmarin (ari rabu) kena 5 kali cirit birit, mlm tu tak tdo sangat sbb sakit perut, merengek2, semalam plak kena 4 kali. setiap kali sakit perut tu datang, dia nangis sambil pegang perut.

sedey aku tgk, nangisnya merayu-rayu, aku tolong gosok-gosokkan perut jer lar. 

malam semalam baru nak pergi klinik.Aku pg 
Hospital Pakar An-Nur, Bandar Baru Bangi.
walaupun sakit tapi aktif tetap aktif. huhu. 
abes 1 klinik di jelajah.

angka giliran
time baru sampai klinik, 
masih boleh dikawal. berdiri atas kerusi.

dah turun dah.

berlari-lari anak.

 macam nak duduk tapi tak. huhu

akhirnya dikepong oleh daddy. 
tapi still tak diam. kaki bergoyang riang.

nah ubatan utk dimakan. tapi tak sempat bagi sbb dah ketiduran.
mlm tadi dah ok sket. terjaga pukul 5 dan menangis sambil memegang perut.
pastu ok. takde cherry berry plak.

Semoga hari ni dia dah ok
=I

2 comments:

Amanda Suria said...

ciyannya fahiim...

DiilaNordin said...

Alhamdulillah dah kembali ok...