Iklan

Tuesday, January 15, 2013

Al-Fatihah buat pakcik~

As-Salam

Tanggal 10 Januari 2013 @ 3.45pm
pakcik aku Allahyarham Shamsudin Bin Uda Mat Win
telah kembali ke Rahmatullah
atas pelbagai penyakit

Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat beliau 
dan berdoa agar Rohnya berada di dikalangan orang-orang yang beriman.
Amiin Ya Rabbal Alamiin~

Di masa yang sama, kawan blog aku iaitu 
kak Izan telah kehilangan bapa dan 
kak Pida telah kehilangan Bonda tercinta.

Memang sedih bila kita hilang orang yang kita sayang.

Arwah ni merupakan abang kedua ayah aku.
masa melawat jenazah arwah, pertama kali 
aku tgk ayah menangis.
aku cuba tenangkan ayah tapi aku pun nangis sama
mmg tak boleh tahan.
bertambah tak boleh tahan tgk makcik aku.
huhuu sukar nak gambarkan.


bantuan terakhir dari seorang adik (ayah aku berbaju oren)
 kesedihan seorang isteri

selamat tinggal


siraman kasih sayang dari seorang isteri
Berpisah sudah segalanya
Yang tinggal hanyalah kenangan
Diiring doa dan air mata
Yang pergi takkan kembali lagi
Rabbani - Pergi Tak Kembali

4 comments:

Pida said...

Salam takziah dan Al-Fatihah.

Amanda Suria said...

salam takziah...alfatihah...

izfanora said...

salam takziah.. al-fatihah..

nik ros said...

Al-Fatihah.salam takziah