Iklan

Monday, December 31, 2012

Selamat Tinggal 2012

 Assalammualaikum...

hari ni 31122012. hari last nak ckp gudbye to 2012. =)

tahun ni semuanya bole dikatakan berjalan dengan lancar. Syukur Alhamdulillah.
Semuanya hepi-hepi belaka. hehe

Jan 2012
  • aku n abg K pindah rumah dekat Apartment Mutiara, Kajang, setelah 6 bulan duk ngan family in law.
  • kitorg adik beradik, sambut besday mak kat umah aku, simple tapi meriah sangat.

Feb 2012
  • takde yang menarik.hehe.
March 2012
  • Fahiim Hanania dah 10bulan, aku join contest Pa&Ma @ 3rd Maternity & Children Expo kat Midvalley.
 
 
 April 2012
  •  Besday aku yang ke 27. hoyeah. di umur 27 tahun, saya dah ada sebuah family. Suami n anak yang hensem. Alhamdulillah.
celebration @ Ikea
 May 2012
  • Fahiim Hanania 1st Besday. Celebration kat umah aku dengan tetamu dari keluarga terdekat jer. 

 


  •  Annual Dinner Beryl's Chocolate & Confectionery @ Pullman Putrajaya. Time tu Awal n Scha baru nikah, sempat lar terserempak ngan dorg, n amik pic ngan Awal. 


 1st time pakai maxi dress. Location : Putrajaya.

June 2012
  • Our 2nd Anniversary. kitorg celebrate kat kampung. konon-konon nak mengenangkan kembali tmpt kitorg dinikahkan dulu. hehe 
 hadiah anniversary
July 2012
  •  pun takde yang menarik.
August 2012
  • tahun ke 3 berpuasa n beraya sebagai suami isteri dan tahun ke 2 bersama Fahiim Hanania.

*masa ni aku gemuk* aiya~



  •  1st time buat Iftaar kat rumah sendiri. Kawan-kawan datang buka puasa kat umah. n aku masak NASI AYAM (1st time buat hehe)
*bff*

September 2012
  • Pic Fahiim Hanania masa contest Pa&Ma @ 3rd Maternity & Children Expo kat Midvalley tu dah keluar dalam magazine Pa&Ma. 
 
Oktober 2012.
  • Hari Raya Haji bersamaan besday ayah. kitorang buat BBQ n esoknya jalan-jalan ke Pangkor.
 
November 2012
  •  Pic Fahiim Hanania n aku masuk dalam video JOHNSON'S® baby Over 100 Years of Precious Moment. 
 
December 2012
  • 1tahun bersama Beryl's Chocolate & Confectionery Sdn Bhd.
 
erm tu lar serba sikit yg bestnya berlaku dalam tahun 2012 ni,
ada yang aku tulis dalam blog n ada yang tak sempat nak tulis.
 
untuk tahun depan 2013. harap-harap berjalan lancar juga.
hehehe
Sekian terima kasih
peace yaw~

2 comments:

izfanora said...

wow, bestnya buat conclusion mcam ni kan.. za xsempat pun nk conclude sume.. hihi..

selamat tahun baru..

DiilaNordin said...

hehe kebetulan ada masa free..

catatan utk diri sendiri =)

hepi new year too~