Iklan

Wednesday, December 19, 2012

Mengumpul Setem

Salam. 

Tajuk macam aku pengumpul setem tegar jer kan. haha
dulu masa zaman kanak-kanak mmg aku suka kumpul setem
 tp takde lar byk sangat pon. 
ada 1 buku setem jer hehe.
 ada lagi aku simpan buku setem tu.
 nnt aku balik kg. nak cari =)

kali ni aku kumpul setem yang aku rasa cute jer hehe.

ada lar 2-3 keping setem yang aku rasa agak special.
smlm aku tgk kat instagram dengan # tag setem. 
ada setem cute ying n yaya. 
pastu edisi terhad Upin Ipin. 
yang Boboiboy tu pun edisi terhad gak.

kena beli lar kot kalau dah edisi terhad kan. 


ni jer setem yang aku kumpul. hehe

kat bawah ni antara yang cute
 setem hari raya haji n pesta tanglung

 setem sempena hari pos sedunia
Posmen 1970-an

 setem sempena Valentine kot. 
Setem Kasih Sayang <3 b="b">

Setem Oversea.
Bangladesh n German 
haha

kat bawah ni gambar setem yang aku pinjam kat instagram


 
Edisi Terhad Boboiboy

Edisi Terhad Upin Ipin

cutekan suma. nnt kalo ada lagi yang cute. aku post entry.

Sekian

No comments: