Iklan

Friday, December 14, 2012

Kedai Makan Upin Ipin

Salam Jumaat.
Lama dah nak cita pasal kedai ni tapi bz bebenor hehe

Tarikh kejadian : 02122012

Lepas pergi 4th Maternity & Children Expo. singgah makan kat sini. Sebelum ni lalu jer. Setiap kali lalu, Fahiim Hanania msti teruja giler. ye lar kan kartun pojaan hatinya. haha.

kedai upin ipin yang aku pergi ni cawangan Bandar Baru Bangi, Sekysen 9,
 mmg dekat ngan area opis aku. tiap-tiap ari msti lalu.

 tgk pic atas ni. bkn budak jer yg pergi ek. hehe

tapi majoriti msti parents yang ada anak
 suka tgk kartun upin ipin.

 
 ni menu makanan dia. kalerful n cute.

  
selain kat bangi, ada 3 lagi cawangan.
 
ni makanan Fahiim Hanania. set nugget n kentang.

 ni mummy pnya. mi kari

ni daddy pnya. nasi goreng tomyam.

makanan kat kedai upin ipin ni biasa-biasa jer 
tapi sbb ada upin ipin tu yg menarik perhatian org 
untuk singgah makan.

eh ada gak ayam goreng tp bukan 2 singgit lar
haha
ni gambar dari fb Kedai Makan Upin Ipin
nyam.nyam nmpk sedap gak kan. =)

lagi 1 keistimewaan kedai ini ialah dorg pasang video 
cita upin ipin yg berulang-ulang tu. hehe
walaupun dah ribu kali tgk, 
si Fahiim Hanania tetap kusyuk n fokus.



oh lupa lak. tarikh 02122012, genap umur Fahiim 1tahun 7bulan.
ha ni kira celebrate gak lar. hehe

=)

No comments: