Iklan

Wednesday, December 19, 2012

Fahiim Hanania dan Koleksi Terbaru Boboiboy

Peminat tegar boboiboy ni dah tambah 1 lagi koleksi Boboiboy iaitu

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
  taraa beg boboiboy.

 yang di beli oleh TokMi. 

lama gak aku mencari beg yang seuai n cute utk Fahiim. 
semua yang aku jmpa design dia msti ANGRY BIRDS. 
tak comel plak tu hehe
yang ni TokMi beli kat Alamanda.
 tu pun dah tersorok, setelah diselongkar jumpa 1 jer tinggal.
terima kasih lar TokMi sebab belanja Fahiim beg Boboiboy~


Fahiim nak pg skool ni =)

selain daripada beg n patung boboiboy, 
koleksi baju boboiboy Fahiim pn banyak gak. 
tapi kalau dia tgk baju tu, dia bkn cakap boboiboy, 
dia ckp ying yaya. haha. 
so aku tau lar dia nmpk baju boboiboy 
 n ofkoz lar dia nk pakai.

kelmarin aku pg Metro Point Kajang, 
dia tetiba sebut ying yaya, 
aku pun cari apa yang dia nmpk ni. 
rupanya ada sorg budak pakai baju boboiboy. 
haha Fahiim. Kelakar~


ni hasil kreativiti mummy melukis boboiboy. hehe sama tak?

=)

2 comments:

Pida said...

Oh, Fahiim peminat fanatik boboiboy rupanya... dah beli koleksi kat Petronas tu? Saya dah beli Boboiboy Tanah, Ying dan Yaya. Sekarang nak beli Gopal pulak.

Anyway, beg Fahiim tu memang keluaran terbaru sebab ada gambar Fang.

Papa Zola takde ke? Hehehe

DiilaNordin said...

haah fanatik lar gak. hehe

fahiim beli boboiboy tanah ngan boboiboy angin jer.

nak beli boboiboy petir n gopal plak.

ye lar kan patut buat papa zola gak hehe