Iklan

Friday, November 16, 2012

Salam Maal Hijrah 1434

Selamat Tahun Baru Hijrah....

Patutnya aku update semalam tapinya aku bz 'mengecat' rumah blog ni ha... hehe cantik tak layout baru?

Papepun harapan aku semoga tahun ni lebih bertambah baik daripada tahun-tahun yang sebelumnya. Amin~

Semalam masa encik Asben nak pergi keje, dia amik 1 pic yang nmpk cantik n tenang sangat. Subahanallah ciptaan Allah sungguh mengagumkan... =)

Encik Asben cakap dia berenti tepi jalan semata-mata nak amik pic pelangi tu. Lepas jer dia amik gambar tu, pelangi tu pun ilang... cantikkan.

eh teringat plak masa aku baru kawen dulu. Amik gambar post wedding, ada gak pelangi camni. tgk gambar bawah. hehe

pic ni aku buat photobook

No comments: