Iklan

Monday, November 12, 2012

Fahiim Hanania dan Pen serta Kertas

Selamat Hari Isnin. Yaw ~

Sekarang si anak bujang, makin ari makin membesar, dah makin pandai n bijak
aktifnya tak payah cakap lar, letih mengejar sekarang ni.
pastu lagi 1 tak leh jumpa ngan pen.
msti nak menulis a.k.a conteng2. hehe

aritu masa checkup 18bulan, dia amik pen nurse pastu conteng2 kat kalendar nurse tu.
aduyai anak, mummy pun tak leh nak wat apa-apa.
kalau tak bagi nanti dia mengamuk, mmg dah pandai buat perangai sekarang.

kelmarin aku ada amik pic hasil seni jer. hehe (Seni Contengan)

yeah mula2 setting paper n position duduk dulu

ha dah mula


zoom sikit, nmpk tgn debob tu. hehe

taraa... ini hasilnya contengan Fahiim Hanania.
tgk yg blah kiri bawah tu mcm tangan plak,
tp secara kebetulan jer jd. semua si Fahiim yg buat. =)

sampaikan dalam kete pun nk menulis gak

ni hasil kreativiti daddy mengedit pic haha~

pasni setiap hasil contengan Fahiim Hanania, aku nak simpan,
esok dia besar leh tunjuk kat dia. kan. k.babai~

1 comment:

Pida said...

Simpan walaupun hanya contengan. Simpan dlm satu folder dan amik gambar juga!