Iklan

Monday, November 26, 2012

Aku pun nk mkn Durian Crepe~

Dah macam trend, tetiba semua cita pasal durian crepe, FB ke, Blog ke semua ada upload pic, aku pn nk gak rasa kehebatan Durian Crepe ni... ada anak sepupu aku siap cakap sedap tahap dewa... perghh tahap dewa tu ntah camna lar agaknya. haha

aku blogwalking kat blog Encik Ben Ashaari, promote durian crepe akak Efa Nur buat, bila aku tgk kat Blog Efa Nur, eh macam kenal plak akak ni. rupanya dia pernah datang lawatan kat Beryl's...

so aku pn try order kat dia... 6biji = RM 10

erm rasanya mmg sedap, kulit dia lembut, isinya lemak berkrim, durian pn sedap... erm nyum.nyum. makan sebijik pn dh kenyang...

aku nk try dulu so aku beli 1 set jer, share ngan kwn2 aku...

pastu ari Sabtu aritu, aku bwk emak pg beli durian kat area jalan nak ke Dengkil, (ikut jalan lama), sekali kakak jual durian pn offer rasa durian crepe dia buat... 

bapak sedap! haha

sbb dia kan tokey durian so durian dia sgt2 byk dalam tu... terus emak beli 1set, tapi kakak ni jual 5biji = RM10...

durian dia pun best gak, aku beli Musang King 1kg RM10 jer, 2 biji = RM30, makan berdua jer tapi tak sempat amik pic, keterujaan tuk makan melebihi dari keterujaan mengambil gambar haha...

SEKIAN

5 comments:

Pida said...

Ini entry memang tangkap leleh. Harus kucari durian crepe itu!

DiilaNordin said...

tak pernah try lg ek...

mmg harus try hehe =)

nik ros said...

bestnya..lama dah teringin nak mkn ni..huhu

DiilaNordin said...

best nik...

try lar, kalo suka durian msti suka durian crepe ni =)

T!a said...

Nak no fone org yg jual DC ni bleh x? Hee.. Thanks
Tika 0128340030