Iklan

Thursday, August 9, 2012

Indahnya ciptaan ALLAH S.W.T

19 Ramadan 1433 Hijrah
(Mlm ke 10 yang ketiga Pembebasan dari Api Neraka)

اَلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْـعَالَمِيْـن

"Segala puji bagi ALLAH tuhan semesta alam."



Subahanallah... pagi ni masa aku nk siap-siap ke ofis,
 ternampak permandangan yang cantik dan mendamaikan. 
terus amik gambar guna phone jer.
umah aku atas bukit so mmg nampak seluruh kawasan-kawasan disekitar.

masa ni matahari baru nak naik


yang bawah ni, ada burung-burung terbang

langit pn nampak cantik kan

gambar bawah : time ni matahari dah keluar. 
aku dah nak gerak tapi sempat lagi amik gambar
angle tak berapa cun, lain kali aku amik pakai DSLR plak.

dulu masa muda-muda mmg hobi aku amik gambar awan-awan n langit.
nnt kalau rajin aku selongkar =)
 
*nak update pagi-pagi tadi tapi byk plak keje*

No comments: