Iklan

Monday, August 13, 2012

Fahiim Hanania dalam Pa&Ma

 AssalammualaikumWarahmatullahiWabarakatuh

Majalah Pa&Ma keluaran September 2012
tapi
eh bukan Fahiim Hanania yang jadi cover,
hehehe
 
 Pic Fahiim muncul kat bahagian dalam majalah.

Start dari keluaran bulan Julai
dorg dah letak gambar-gambar baby yang join
Si Manja Fotogenik 2012 @ 3rd Maternity & Children Expo
dekat Mid Valley masa bulan Mac aritu.

Semalam aku beli, terus cari page ni, 
mula-mula aku tak nampak sbb aku tgk bahagian bawah jer
pastu asben aku yg nmpk.

korang nampak tak?
 
 walaupun tak menang tapi 
dorg tempek gak gambar Fahiim 
n yg lain-lain kat dalam tu.

taraa =)
 

ni pic actual yg aku scan...

*bila lar fahiim hanania dpt jadi cover plak*
*mummy verangan*
 

2 comments:

SURIA AMANDA said...

amboi fahim..glemer yer awak..;)

Deela Nordin said...

glamer suam-suam kuku jer aunty
hehehe