Iklan

Wednesday, August 8, 2012

2tahun 2bulan 2hari

Assalammualaikum...

tak perasan pulak arini aku dah kawen selama 2tahun 2bulan 2hari.
cantik plak kan 2-2-2 hehe 
tu pun ada org yang komen kalau tak mmg aku tak perasan.
thanks to cik izfanora =)


masa anniversary yg kedua aritu, kitorg tak celebrate pun. 
masa tu baru balik dari kampung. 
sampai umah dah dekat malam so aku suh asben belanja makan.
kitorg beli McD jer~Mcd Family Dinner Box.
hehehe aku tak kisah pun.
yang penting kitorg 1 family bahagia.
  


dan yang bawah ini 
bukan adiah dari asben tapi aku beli sendiri
hehehe
sebagai kenangan anniversary ke-2



cita ni mmg best sangat. 
kan OST cita ni aku wat lagu tema video nikah kitorg
nak tgk klik sini



 Semoga Perkahwinan ku ini berkekalan hingga ke syurga. amin =)
 

2 comments:

izfanora said...

wah, dpt publisiti plak kt sini.. malu.. hihi.. nway, congratez.. :)

Pida said...

Happy anniversary Dilla!