Iklan

Thursday, April 12, 2012

Update Fahiim Hanania.

Masa ari selasa aritu, pas balik dari umah MIL, Fahiim Hanania dah belajar nak berdiri tanpa sokongan. 
mula-mula dia berdiri pastu tetiba dia lepas tangan, aku kira sampai 5 saat jer pastu dia jatuh. tapi gelak-gelak hepi jer. Fahiim Hanania dah bersedia nak berjalan kot.

pastu skang ni suka sangat ngan boboiboy sampaikan dah pandai cakap boboiboy. bila iklan keluar atau aku nyanyi lagu boboiboy, msti dia ikut jugak... mummy n daddy tak tau sebut lagi. hehe

aritu gak dia ada wat peristiwa kelakar, dia kena marah ngan daddy sbb suka main plug, 
daddy buat-buat nak cubit dia, sekali dia merajuk n nangis merangkak masuk bilik.... 
kitorg wat tak tau jer lar, pastu dia intai dari pintu bilik sambil gelak-gelak. 
kelakar jer tgk dia. 

makin dekat nak setahun ni, makin banyak pulak perangai baru dia keluar. 

 ha Fahiim Hanania suka main kat plug ni lar.
 n pandai plak merajuk, merangkak masuk bilik.

ni baru lepas percubaan berdiri kemudian terjatuh.
kat mulut dia ada tuala. Fahiim suka gigit tuala.hoho


bawah ni pic dia tengah tuntut ilmu kete RC ngan daddy hehe
tolong pegang remote.

Fahiim duduk 'katak'.
*emak aku panggil duduk camtu ialah duduk katak, aku pun tak tau nape*

 tgk siap menari-nari lagi. kemain hepi. abes gambo bergoyang. hiks

1 comment:

SURIA AMANDA said...

seronok kan bila anak dah membesar mcm ni...