Iklan

Thursday, April 5, 2012

Untukmu~


Eh dah bulan April ek?
Alamak aku dah lupa, biasanya bulan April ialah bulan faveret aku.
Ye lar kan ujung bulan April besday aku tapi skang aku tak pikir dah sebab
Sibuk memikirkan besday fahiim hanania 02/05/2012, InsyaAllah besday celebration dia pada 01/05/2012. muktamad. No objection. Kang ada pulak nak suruh tukar tarikh ni lar tarikh tu lar. *ops termasuk bab lain pulak* sila abaikan

Hoho taun ni aku dah nak masuk 27tahun dah. Kejap jer masa berlalu. Dah jadi bini org dan jadi mak org pun. Makanya tak payah lar pikir besday celebration utk diri sendiri.
Anak dah jadi keutamaan.

Korus lagu Untukmu – Joe Flizzow feat Ila Damia

Untukmu
Untukmu, untukmu
Kerna ini semua untukmu
Untukmu, untukmu
Setiap apa yang ku buat
Setiap apa yang ku lakukan
Tidak risau pasal mereka
Walau apa yang terjadi padaku

Kerna ini semua untukmu
Untukmu, untukmu
Kerna ini semua untukmu
Untukmu, untukmu


Hoyeah… mmg semua yang kulakukan untukmu 
anakku Muhamad Fahiim Hanania <3 <3 <3 <3


2 comments:

Pida said...

Kena tempah kek spesel untuk fahiim.

Diila said...

ooh sudah semestinya hik3