Iklan

Friday, April 20, 2012

RC drift car friendly tournament~

Date : 15 April 2012
Venue : RnR - SKVE (yang belum siap punya!)

Ahad lepas patutnya kena pg umah pakcik asben, ada makan-makan, mula ingat pas Zohor rupanya pas Asar makanya encik asben cancel kan ke rumah pakcik dia sbb nak menuju ke tempat kerja dia kat Jenjarom sana. korang tau tak kat mana Jenjarom? Jenjarom berjiran dengan Banting dan berhampiran dengan Klang, kawasan Cina tp ramai gak org Jawa. eh cerita pasal sejarah Jenjarom lak.

seperti yg sedia maklum asalkan ada port jer, mana-mana pun on jer asben aku ni nak main RC car dia... hoho 
Fahiim Hanania n mummy cam biasa lar, ikut sahaja =)


mula-mula kena start kete dulu, kasi panas enjin.
 
ni pesaing, kete n org sama besar. hahaha 

 kete si mok ni telah melanggar kete si asben

LASTLY
:
:
:
:
:
 
tu saje pic yang ada sbb si Fahiim Hanania ketakutan.
ramai org tak dikenali ada masa tu. 


Perlumbaan tu pun aku tak tau sape yang menang sebabnya aku jumpa kawan lama a.k.a kakak angkat hehe
bawah ni pic dia, kak umy aku panggil,
dia org Indon sebenarnya, dah lama aku kenal since belum kawen lagi, 
aku kenal dia dulu baru kenal asben, baik sangat kak umy ni.
kalau masak bakso sedap banget.
Fahiim Hanania yang baru jumpa tu pun ok jer ngan dia. 
biasanya org yang baru kenal dia tak nak sangat tp ngan kak umy ni dia ok pulak. PELIK


Masa aku lepak ngan kak Umy dengar dorang racing on the road plak. suka lar encik asben aku tak kacau dia ngah main. 
kul 8.15 camtu aku balik, kak Umy bagi RM50 kat Fahiim Hanania, pastu ada sorg lagi kakak aku tak kenal sangat, dia bagi RM10. Fahiim Hanania untung RM60 aritu. hehe

Masuk jer kete, jalan 5 minit camtu Fahiim Hanania terus tdo, pastu sampai kat umah pun tak bangun-bangun sampai pagi. hoho

No comments: