Iklan

Monday, April 23, 2012

Dah Setahun Tak Tengok Wayang

Tiket kat atas tu ialah tiket wayang terakhir aku tengok sebelum Fahiim Hanania lahir ke dunia.
Lepas tu dah tak bole tgk wayang, sebenarnya bole aje kalau nak tengok, tapi tak sampai hati nak keluar tanpa bawak anak sama. Aritu ada plan nak tgk cita Seefood sbb Fahiim suka sgt kalau trailer Seefood kuar kat tb tapi takut plak dia tak duk diam dalam panggung.
takpe lar tunggu dia besar sikit. Kan. =)


Date : 23/04/2011. Time : 5:15pm Venue : GSC Alamanda 

Ceritanya : Penunggu Istana  Review kat sini

No comments: