Iklan

Monday, April 30, 2012

Besday Mummy tapi cari adiah Fahiim.

Semalam sempena besday aku, encik asben seperti biasa nak membelanja makan. 
Aku dah tau mmg dia tak beli adiah punya. Macam-macam alasan ada tp takpe lar nnt dia beli benda yg aku tak suka kang susah pulak kan. Belanja makan pun belanja makan lar. hehe

Makanya kitorg 3 beranak pun mencari tempat makan nak ditujui. Pukul 12 kitorg gerak ke Kelana Jaya dulu. anak kawan asben aku wat kenduri cukur jambul. 

Memula cadangnya nak pergi cari adiah Fahiim kat Toys R Us. Asben bagi cadangan kat Alamanda. aku pikir-pikir, Alamanda bukan ada tempat makan best, pastu aku bagi cadangan kat Mid Valley. asben setuju n pergi lar ke sanun tp kemain jem lar. parking pun full. Cancel.

Asben nak pergi Sunway Pyramid plak, tetiba aku teringat Meat Ball Ikea. aku tak pernah makan lagi pastu ramai pulak yg cakap sedap banget meat ball tu. kat sana pun ada Toys R Us, kat Ikano Power Centre.

akhirnya hajat tercapai makan Meat Ball Ikea dihari lahir ke 27. hahaha

Memula pergi Toys R Us, baru pas makan kenduri so kenyang lagi. cari adiah Fahiim dulu.
susah gak nak cari adiah yang sesuai tuk dia. tak banyak choice sangat tp kedai dia sangat luas berbanding dengan Mid Valley n Alamanda. last-last setelah berpusing 2-3 kali, jumpa jugak mainan untuk dia. Mummy n Daddy yg lebih excited nak main nnt. =P

Pastu baru pergi makan kat Ikea.
Aku pergi beli makan, asben n Fahiim pg cari tempat duduk. nasib ada tempat. 
asben cakap beli lar apa yang bole dimakan, 
aku pun order lar 10 Meat Ball, 2 Chicken Wings, Salmon, n Sausage Panjang tu, pinggan sampai 4 tp makan berdua jer. untuk fahiim aku bagi dia makan soft bun n Salmon.
lama gak lar nak settle kan makan. org pun ramai ngah cari tempat duduk. 
kenyang sangat semalam. tengkiu very much encik asben ku.

Jom tgk gambo~

 Fahiim Hanania with kawan-kawan 
Arash, Amir n Aziem. 
Umo dorg 4 & 5 tahun, 
Fahiim eksyen, macam dah besar =)

 
Daddy yang ngah pilih mainan, Fahiim plak yang pening. hehe

 sama tak mata?

 tu dia makanan =)

 besday gurl excited =P

 menghayati makanan

Fahiim terkejut tgk makanan byk.

Itu jer lar cita smlm. tak sabar tggu esok. Party time 
dadaa~

No comments: