Iklan

Friday, March 30, 2012

kelakar tak cerita saya?

hahaha aku tak tau nk letak tajuk apa ni...


ni cerita pagi tadi.time nak pergi keje.


dah setting suma ok, daddy turun dulu. fahiim hanania turun ngan aku sbb arini ujan, biasanya daddy bawak fahiim sekali sbb nak panaskan enjin dulu. mummy kan siap lama. hoho


sblm asben turun, dia dah tanya, bawak suma ke beg ni?
haah bawak jer lar. aku cakap sambil2 ngah bersiap.
pastu dia pun turun tanpa ragu-ragu.


aku dah siap suma, panggil fahiim hanania yg sibuk tgh main. pastu dah buka pintu


aiya... KUNCI RUMAH ADA DALAM BAG YANG TELAH DIBAWA TURUN OLEH DADDY. macam mana aku nak buka pintu grill ni...


so msti korang cakap apa masalahnya, bukan tak leh telepon. hahaha


itu lar masalahnya, kredit pulak non-ado (i tak pakai bil takut melambung2 hehe)


jadi aku terpaksa lar membebel-bebel kat fahiim hanania, yg klakarnya dia bole nangis pulak.hehe
aku cakap mummy bukan marah fahiim lar.


pastu sambil tu aku cari jalan gak, camna nak call laki aku ni. siap dail 999, sekali dh terangkat, aku cakap sori2... nak jer aku mintak tolong operator tu call kan laki aku tp kang dia cakap apa plak. huhu


last2 laki aku call, terus jer aku cakap, kunci ada dalam beg.hahaha dia pn ckp erm ok.


pastu dia dah naik atas, leh lak dia tanya aku, kalo dia tak call camna?


jawapan aku, SAMBUNG TIDO BALIK.


sekian terima kasih hohoho =)



2 comments:

ASMIDA said...

aku tak fhm la story morri ko ni.. pintu bilik ke? kan lau nak kunci tekan je butang kat dalam.. tak perlu kunci.. ke lagi canggih pintu ko ni? hahaha.. aptb!!!

Diila said...

aduyai jap aku betulkan entry... kunci grill lar hahaha aku terkunci di dalam umah oleh suamiku... =P