Iklan

Thursday, February 16, 2012

Semalam ke Yogyakarta Indonesia

Lepas balik keje semalam terus pergi Yogyakarta
Pastu arini pulak dengan jayanya dah punch card pukul 752
Hahaha mmg mustahil…

Cerita sebenarnya, abg ipar aku, bini dia n mertua dia yg kesanun, dorg bkn pergi melancong tp pergi balik kampong yg betulnya sebab bini dia punya emak (mak mertua lar tu) org Yogyakarta, bapak mertua dia org Kelantan, mix 2 negara…
Dorg pergi ari sabtu lepas n semalam baru balik.
Biasa lar org pergi jalan2 mesti ada buah tangan kan.
Mmg itu yg ditunggu. Hahaha

Mula2 dia kuarkan utk asben aku, lighter zippo tp tiruan punya, murah jer pn. Tak ingat plak bape ribu dia beli. pic pun tak sempat amik, abg K dah simpan. kedekut! hehe

pastu baju,
 namanya T-Shit Shirt Capung

 
ce tgk logo atas tu, macam tiru logo Maharaja Lawak Mega jer...


Mahal tu, mmg tak mampu lar aku nk beli… hoho

 
 Aku dapat kain ela

 Batik sutera halus. Leh buat baju raya =)

nasib baik tak belikan kain batik, mmg simpan wat hiasan jer lar tak pun bagi kat emak aku. hehe

Fahiim Hanania punya takde, cian dia kan…
Sebab dorg ckp utk budak2 punya mmg takde yg spesel, sama jer macam kat sini, erm takpe lar, dia bkn tau pape pn.

Last sekali sudah semestinya…

FM

Simple jer tapi aku suka =)

N setelah dizoom out, lihat lar koleksi FM aku…


Sekian. Dadaa~

No comments: