Iklan

Tuesday, February 21, 2012

Selamat Hari Lahir Iman Sofea!!



Pejam Celik Pejam Celik,  kejap jer Iman Sofea dah 8 tahun,
Dulu masa kecik2 Iman Sofea suka berkepit ngan maksu, mana maksu pergi suma dia nak ikut, boipren maksu dulu pn Iman Sofea suka gak… ops ttteeett
Barang2 maksu suma Iman Sofea nak especially yang warna pink, masa mak Iman tengah dalam pantangkan Zariq, maksu lar tolong jaga Iman, bawak jejalan, main petang, sampai maksu benti keje lar sbb nk jaga Iman. Hehe

Tapi skang, Iman Sofea suka gaduh ngan maksu, dah makin besar, pandai jer nak cari gaduh ngan maksu, ala maksu bukan nak gaduh ngan Iman pun, maksu suka menyakat Iman jer.

Maksu pun dah ada Fahiim Hanania, Iman Sofea pun dah tak berkepit ngan maksu lagi.
Eh teringat masa maksu bertunang dulu, Iman Sofea sampai nangis n moody tak nak bagi maksu kawen ngan paksu, takut gak masa hari kawen Iman Sofea mengamuk2 plak, tapi Iman ok jer, Iman pun suka paksu kan…

Doa maksu untuk Iman Sofea sempena hari lahir yang ke 8 tahun arini ialah semoga jadi budak yang baik, bijak, jangan garang2 sangat, dengar cakap mak n ayah, sopan santun sikit, jangan ikut cam maksu yg tomboy ni… hahaha

Taun ni maksu tak sempat nak beli hadiah tuk Iman Sofea, (besday Iman Sofea tengah bulan, duit dah kering, =P) pastu maksu nak beli kek Barbie pun tak dapat lagi… InsyaAllah 1 ari nanti ok.

Tgk jer lar gambar kek Barbie ni… hehe
 

pinjam pic kat sini---> http://cutebites.blogspot.com

 pinjam pic kat sini---> http://sayasukacupcake.blogspot.com/

 pinjam pic kat sini---> http://thescandalofcakes.blogspot.com


Iman Sofea suka giler kat barbie, mesti Iman Sofea suka suma kek kat atas tu kan... hehe
jahat maksu ni bagi tgk pic jer =P
  
 Iman Sofea dah besar, guna HP maksu n amik gambar dia sendiri 


 terjumpa pic ni jer masa Iman Sofea kecik2, pg cc pun Iman Sofea nak ikut maksu =)

1 comment:

Pida said...

Hehe.. sama la, sambut birthday bulan gerhana mmg takde hadiah la... kiki

happy birthday iman sofea!