Iklan

Thursday, February 2, 2012

budak itu dah sembilan bulan

budak mana yg dah sembilan bulan?


hik3


tak lain tak bukan


anak aku  lar


Muhamad Fahiim Hanania Bin Mohd Hakiimy




makin ari makin bijak, makin 'baik', ensem n aku rasa dia dah kurus sket
walaupun berat dia 10kg . =P


perkembangan dia terkini


  • gigi tambah satu lagi kat atas menjadikan total gigi 6batang sumanya
  • suka angkat2 kening macam dalam pic itu
  • aku rasa dia dah dekat nak jalan. jumpa pape benda yg dia rasa leh berdiri, msti dia berdiri
  • tak kira lar dinding ke, kerusi, meja, malah org pon dia leh tumpang jap.
  • fahiim hanania dah bole minum air guna straw. tapi tak bagi selalu sbb asyik tersedak jer.
  • kalau aku cakap syg-syg, msti dia cium pipi aku tapi kena hati2 sebab kadang2 tujuan dia ialah nak gigit hehehe
  • pandai dah mandi kolam, sikit lagi msti pandai berenang. kegemaran dia kalau berenang, celup tangan dalam air pastu masuk dalam mulut. =)
erm lagi apa ek? tu jer kot, yg pastinya makin ari makin letih menjaganya tapi pape pun tetap bersyukur dikurniakan anak yg sempurna, bijak, aktif, ensem dan lain-lain. hoho~

2 comments:

SURIA AMANDA said...

MEMBESAR BAGAI JOHAN KAN? SI KEMBAR PUN DAH 8 BULAN..

nik rosmawati said...

ala sian.tak pandai lagi guna straw yea.cuba lagi.lama2 pandai la tu :)