Iklan

Tuesday, January 10, 2012

Dapurku berasap semula~

hohoho... aku dengan beraninya berterus terang, sebenarnya aku dah setahun tak masak,
tp ada lar gak masak utk fahiim hanania semenjak dia leh makan aritu, itu pun bubur yang amat mudah skali...


sebab aku tak masak


masa tu bln 11 tahun 2010, aku pindah ke umah lain kat jenjarom, sebenarnya ni umah company so kitorg berkongsi ngan org lain, maka dengan itu asben ckp tak payah masak, lagipun aku pregnant, aku leh jer nk masak tapi asben dh cakap tak payah so tak payah lar =P


terus lar sampai aku deliver, pas abes pantang aku duk umah MIL, mmg tak masak pn, tlg2 gitu jer lar, =)


pastu sebab apa lak dapur aku berasap semula?


ha... aku tak sempat nk cita lagi pasal aku dah pindah umah, hoyeah~
akhirnya dapat gak kebebasan setelah terpaksa rela duk umah MIL selama 6 bulan.

so berbekalkn buku resipi emak n ngah giat mencari resipi yg senang2 kat 



bermula lar semula, kekecohan di dapur, hoho aku suka sebenarnya nak masak ni =)
teringat plak entry ni. hehehe 
semoga aku berjaya kan, biar penat asal puas atie~

No comments: