Iklan

Saturday, December 31, 2011

suka duka 2011

1/1/2011-31/12/11


aku rasa untuk tahun ni tak banyak yg duka
suma suka-suka jer hehe


yang paling best tahun ini ialah saat2 indah pregnant n masa nk deliver,
1st time tgk muka fahiim hanania mmg tak leh nk lupakan sampai bila2~


lepas tu tahun 2011 aku celebrate 1st anniversary dengan kain batik n pilis di dahi. hahaha
aku kan dalam pantang masa tu, xcelebrate pn just wish jer sbb abg k pn ada keje...


untuk bulan yg terakhir dlm 2011 ni, perasaan gumbira bila dapat keje baru lagi,
bulan 7 aritu, aku dh tukar keje kat studio merah n skang aku keje kat tmpt lain lagi. hahaha
rezeki anak namanya tu, nnt aku cita kat mana aku keje ek...=)


3 benda ni lar yang best bagi aku untuk tahun ini. harap2 tahun depan ada lagi yang best...
sekian coretan aku. jumpa tahun depan. bubye

1 comment:

^^nu[dd]yra^^ said...

hehehe...aku punyer 2011 cam suam2 kuku sket....tp rsnyer ending dier gak manis kot...heheheheh ;) ....2012~i wish 4 da happiness..hopefully ;)