Iklan

Thursday, December 22, 2011

keputusan PMR dah keluar~

hoyeah arini keputusan PMR kuar
aku ada sekor sorg anak buah yg amik PMR, 

teringat masa aku nk amik keputusan PMR dulu,
seram sejuk jer rasa sampaikan nk demam hehehe
tapi keputusan tak lar memberangsangkan =P
dah mmg aku tak belajar pon. terima jer lar seadanya hohoho

tadi lunch time, aku singgah umah kakak aku kat seksyen 15,
tunggu punya tunggu, budak amik keputusan tu tak balik2 lagi
dah dekat aku nk pergi keje baru dia balik,
hahaha keputusan dia sama cam aku pnya PMR dulu =)
nah tatap lar gambo ni, mcm dpt 8A jer gaya
takpe lar saje nk bagi dia semangat teruskan belajar walaupun tak dapat 8A...






sorry... kualiti gamba teruk hehe









maka dengan itu, aku telah terlambat masuk opis 5 minit gara-gara tunggu keputusan budak itu. ngee~

tahun  ni jer ada 3 org anak buah aku amik pekse beso, 1 UPSR, 1 PMR n 1 lagi SPM
yg UPSR tu mmg cemerlang lar dpt 5A, tggl lagi sorg tgh tunggu keputusan SPM...

tak sabar nk tunggu 2023, fahiim hanania plak amik UPSR, ntah ada ke tak UPSR time tu. hehehe

No comments: