Iklan

Tuesday, December 20, 2011

Anak Saya 7 Bulan ada 4 batang gigi

25hb 11 aritu fahiim hanania 1st time kena demam... tapi kejap jer hanya 1 ari... pastu ok dah
 2-3 ari lepas tu aku tgk kat gusi fahiim yg bwh nmpk putih2 cmtu,
petanda gigi nk keluar n bila rasa, mmg ada gigi... hoyeah best2,
maknanya aritu dia demam nk tumbuh gigi lar tu kan...
pastu tanpa kusedari (chewah!) muncul plak gigi kat atas,
masa tu kiranya ada 2 batang gigi kat atas n 1 batang gigi kat bawah tapi 
sehingga ke arini, gigi fahiim dah berjaya keluar sama rata iaitu 2 kat atas n 2 kat bawah...
aku nk amik pic tp pnya lar susah dia nk bukak mulut... hehe 

aku sempat amik pic masa gigi bawah mula2 nk keluar... nnt aku upload,
pastu ari ahad aritu, ntah camna tetiba dia gigit jari aku, pedih giler, 
gigi dia tajam banget, bahaya dah ni... tak leh biarkan jari di merata2 hahaha =)

No comments: