Iklan

Saturday, August 6, 2011

Sabtu yg best

hari ke 6 puasa bersamaan 6 Ogos 2011 
fahiim hanania dah berumur 3 bulan 4 ari. hoyeah! 
sayang dia banyak2.
aku tak cukup sempurna tapi aku akan pastikan dia dapat yg terbaik huhuu
biar dia membesar dengan penuh kasih sayang bukan kemewahan. 
pic cekci 3 bulan 

ari isnin aritu fahiim hanania dh selamat dapat imunisasi dia, kali ni nangis plak sbb
dia nk tdo tetiba kena cucuk lak, menjerit lar dia tp nasib kejap jer pastu sambung tdo balik hehe
berat dah 7.1kg, panjang 64cm n ukur lilit kepala 41cm


balik spital, keletihan

arini nak balik kg nak melawat opah chu
siapa opah chu? hehe mak aku lar
mak aku ada wat bisnes jual lauk tuk berbuka posa
kat depan umah jer pun
nama gerai tu gerai opah chu
dulu masa takde keje, aku keje part time kat situ lar
best woo tolong mak =)
jap lagi fahiim hanania plak nk tlg opah chu

sekian sahaja laporan utk arini
 jom tgk pic fahiim setelah 3 bulan 
sama jer kot hehehe 
 fahiim hanania n mummy


 cute tak?


 gelak ngan lampu hehe


 sidebab yg comey =)

 dah nak meniarap tp ikut mood. kekadang nak kekadang tak nak


yeah berjaya tp kepala tak leh angkat.pipi berat 

walaupun suka korek biji mata, aku tetap nak buka sarung tangan dia

bila dh buka, dia suka makan tangan. 
biar dia buat apa dia suka!


nyum2 sedapnya tangan

3 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

fahiim si gebu2...comey anak ko deela ;)

deela~ said...

hehe mekasih auntie dd =)

fikaryna said...

mmg sgt cumil..leh geng affan..deela, rompers yg bow tie tu masa dlm gambo affan pakai saiz 80..saiz yg tu jer tggl..laris..huhu..

ada kat photos kiddies wardrobe..tgk la mana yg berkenan..:)