Iklan

Saturday, August 6, 2011

kesedihan di raya pertama

walaupun raya lambat lagi tapi aku dah rasa kesedihannya
huhuu :'(
sebab ni lar 1st time raya pertama aku tak dapat beraya ngan mak n ayah.
terpaksa rela atie kena ikut turn sebelah abg k plak
nun jauh ke kelantan. 
raya ketiga baru leh bersama ngan mak n ayah
baru dapat rasa makanan faveret aku yg mak masak di hari raya.
raya ketiga lar baru aku dapat bergelak ketawa ngan 
adik beradik n sedara mara
umah aku kat sebelah surau so selama 25 taun balik beraya kat kg
mmg rasa kemeriahannya sebab
suma org 1 kg datang kat surau 
utk menunaikan sembahyang raya
mmg ceria n kalerful.
kalo dulu masa muda2, mmg time tu aku tunggu sbb leh 
tgk boipren2 yg dtg ngeh2
 tp tu masa muda. skang tak lagi. ada 2 boipren nk kena jaga.

family aku suma kepala giler2. kalo dpt berkumpul suma, mesti nk gelak jer
tp semenjak sumanya dah kawen, agak susah nk kumpul sama2 time raya.

huhuu sedeynya lagu ni

meh layan pic raya masa aku lum kawen (20/09/20009)




macam-macam hal ada hehe




taun ni raya ketiga baru dapat salam, peluk mak n ayah 
huhuuhu

apa bole wat aku kan dah jadi isteri org 
(-___-)

5 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

chill la deela....tahun nih lkeh beraya ngan fahiim....btw, gmbo rayer ko no 1 n 2 mmg bhappening btol..hahhahaha

deela~ said...

haah tu lar. nasib baik ada fahiim. terasa best gak =)

pic raya ni lar, aku menang adiah utama contest hehehe

gedek! said...

lagu sudir ni lagu raya wajib uncle...

(ibu mentua kamu pon ibu kamu jugak... an?)

deela~ said...

huhuhu betul kata uncle gedek =P

izfanora said...

bila seronok sj, kdg kita lupa bersyukur..

xper, asalkan beraya.. :)