Iklan

Monday, August 15, 2011

Dah Sampai. Yeay!

merujuk kepada entry kat sini, maka dengan rasa gumbira di hati,

kasut tersebut telah berada di tangan aku tp belum
 di kaki fahiim hanania sebab balik keje tadi fahiim hanania dah tido

cute banget kasut tu, aku igtkan tali tu eksyen jer, rupanya memang kena ikat betul2, mmg sebijik mcm kasut org besar, tak sabar nak tunggu raya, nak bagi fahiim hanania pakai.
buat masa skang biar dia duk dalam kotak dulu =)







baju melayu n kopiah pun dh siap he3

No comments: