Iklan

Monday, June 6, 2011

Alhamdulillah~

Setahun dah berlalu.Syukur, Alhamdulillah...
macam2 dah ditempuhi bersama.
ada suka, ada sedih, bengang n macam2 lagi.
tapi aku rasa yg paling best setelah hampir setahun berkawin
ialah masa saat melahirkan fahiim hanania
walaupun sakit tapi aku tetap rasa masa tu kenangan terindah
asben aku pn sama gak.

walaupun takde spesial celebration sbb aku ngah dalam pantang
tp tetap rasa hepi gak arini.
asben anta sms jer wish kat aku.
dia ckp ada surprise nk bg kat aku. next week dia balik.hoyeah.

untuk Encik Hakiimy Yusoff
mekasih abg,
 jaga org selama ni,
bg kasih sayang
layan kerenah org, 
mekasih jadi asben yg baik selama 1thn kita nikah
Luv u 4ever mmmuuuaahhh =)


4 comments:

*∽ IZAN ∽* said...

Happy Anniversarry Deela & Hubby...! semoga bertambah keberkatan & kebahgiaan dgn kehadiran orang baru!

ellisya said...

epy anniversary!~
smuga kekal bahagia hingga akhir hayat..aminnn

deela~ said...

mekasih kak izan n ellisya =)

semoga doa anda dimakbulkan YANG MAHA ESA~amin

Rosie Rose said...

happy anniversary to both of u... semoga kekal hingga ke pintu syurga ;)