Iklan

Tuesday, April 19, 2011

rezeki bb yg blum nk kuar

hehehe

bb aku belum nk kuar lagi walaupun dh 38 weeks ++
aku rasa dia nk kuar ngam2 40 weeks kot,
baru best, leh celebrate besday sesama.

smlm tanpa disangka2, tatkala ngah berbincang pasal keje (chewah!)
bos kecik aku mengeluarkan wallet dia,
aku igt nk suruh aku bayar bil ke hape,
pastu tetiba tanya aku
u ada angpow punya envelope ka?
aku cakap tarak
pastu dia pun kira wang dia
then hulur kat aku
dia ckp ini kasi u punya bb

ngeh3 bb aku blum kuar lagi, dh dpt wit.
aku ckp bb i tak kuar  lagi maa, dia ckp takpa 
nnt i lupa...

dh bagi amik jer lar kan. simpan tuk kegunaan bb sok2 

=)

3 comments:

Rosie Rose said...

wahhhhh dapat witt.... bes bes! betul rezeki baby tuuu... :)

deela~ said...

hehe tu lar, rezeki bb =)

Rosie Rose said...

bes, bes!