Iklan

Thursday, March 10, 2011

selamat tinggal kete biru

ujung bulan 2 aritu, ayah aku dh beli kete baru, kete PERODUA VIVA.
skangkan tinggal ayah n emak berdua jer, so beralih lar plak guna kete kecik jer. 
ok gak tuk dorg, nmpk cute jer. 

maka dengan itu, selamat tinggal kete biru ayah (PROTON ISWARA)
dh 19 taun kete tu berkhidmat ngan family kitorg.
mmg sedih rasanya tp apakan daya. kete tu dh tua sgt,
mcm2 rosak ada. kakak aku sampai nanges lar, bila mak cita kat dia
kete tu dh ada org beli.

last sblm kete biru tu dibawa pergi. mak, ayah n aku ada amik gambar ngan kete tu.
ye lar sbg kenangan, (nnt aku upload)
yg paling aku suka kat kete biru ayah tu ialah platnya WDD 6360
no yg mudah diingati n lagi 1 DD membawa maksud nama aku, he3

dengan kete biru tu lar gak, 
kitorg adik beradik belajar bawak kete tp yg paling champion aku lar
sbb tak pernah lagi langgar pape pn, 
abg2 aku, byk kali mengkemekkan kete tu, huhuu cian dia

pape pun tu suma dah jadi kenangan abadi family aku =)

ni pic mak n ayah kat kedai Perodua, tgk muka mak yg excited... he3




~dalam kenangan~




No comments: