Iklan

Monday, March 14, 2011

pos oh pos

haishh dh naik panjang tengkuk aku ni dari pagi tadi.
baru skang posmen ni muncul.
biasa aku tak payah tunggu tp
 kali ni sbb dia anta guna pos ekspres terpaksa lar tunggu. 
nama jer pos ekspres tp lembab gak.
org tu pos 10hb tp arini baru sampai. huhuu
biasa kalo pos laju senang sket, mmg konfem 1 ari dh smpai
pastu brader pos laju tu pn dh kenal aku.senang sket.
kos pon lebih kurang jer. ada jaminan sket kalo guna pos laju.
erm takpe lar janji barang itu telah sampai dengan selamatnya.
nk tau tak pebenda yg aku tunggu2 ni.


.:ni ha benda nya:.



dijamin sampai esok lar sangat... 



tu dia, nk bukak plastik tu kemain susah.byk giler dia letak selotape.



aha cute tak. ada botol susu, napkin, puting, stroller... cute2



1 mummy punya n 1 daddy punya


aku order pillow ni kat siblingssix tp melalui fb dia.ada hajat lain sebenarnya aku order pillow ni tp tak tau lar jadi ke tak. kalo jadi pasti di update dlm blog ni...
lama aku order tp baru sampai arini, nasib baik pillow tu cute.
pape pn thx to siblingssix. kalau tgk komen kat fb dorg. ramai giler minat kat bantal ni...  (^_^)


tu jer lar tuk arini

ni pic aku semlm. cute tak? hehe


*jgn lupa~klik kat gamba kalo nk tgk dedekat*



2 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

wah, ko makin comel n cute...bl nak deliver nih...?

btw, ak tag ko...kl rajen jom join...adiah dier cam best ;p

http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-zanariah-tap-blog.html

deela~ said...

thx cik DD, aku dh join, bln depan aku nk bersalin dh... =)