Iklan

Thursday, March 17, 2011

lunch kat Kelantan

mak aii jauh giler pg lunch... hehehe
aku kat banting tp dpt gak makan makanan kampung asben 
iaitu nasi kukus n ayam berempah
sedap woo.
ramai giler org beli. siap kena beratur panjang
tp dia pnya servis pn bagus. pantas dan efisyen (aku tiru iklan he3)
takde lar kena tunggu lama atau bergaduh sbb bagi kat org yg sampai kemudian.
semuanya ikut giliran. harga dia pn ok. RM 5 jer sebungkus.



ala... tersorok lar plak lambang kelantan kat tepi tu.


yeah encik asben yg ngah beratur. ramai kan org.
india,cina suma ada beli n bukan org kelantan jer.



nmpk simple tp rasa amat menyelerakan =)
minum air mineral jer



ayam dia besar sgt. msti aku tak abes punya lar.
mcm biasa abg K si tukang abes =D




3 comments:

yaya said...

heyy heyyy.. i know !!
''nasi kukus haikal ey ???"
yaya study kat klantn !!
nasik die memang sedapppppppppppp sgt3 !!

deela~ said...

eh salah lar yaya sbb ni kat banting bukan kat kelantan... hehe =)

hasbro said...

hehe..ni owang kelantan mai da..hehe

folow sekali blog ni