Iklan

Thursday, March 10, 2011

henpon baru


aritu aku dapat henpon baru, 
abg K ni dh byk kali nk beli hp tuk aku tp
 aku tak nak sbb henpon aku ok lagi pastu kan kitorg nk dpt bb, 
msti nak guna duit byk.
 aritu singgah kedai hp tetiba jer leh beli hp ni, 
dua lak tu, 1 aku n 1 lagi dia punya... 
murah jer henpon ni, tu lar bole beli dua he3 
ni tuk second phone kitorg. aku guna dua no, 1 DIGI n 1 HOTLINK, 
abg K guna CELCOM n DIGI

kekadang guna henpon yg simple camni pun best gak,
nak taip mesej pun laju jer. =)

No comments: