Iklan

Thursday, March 10, 2011

bulan mac sudah

AsSalam

kejap jer rasa dh 2 minggu berada di bulan mac, 
erm makin nk abes bln mac ni, makin berdebar lar jantung aku,
nk menunggu penghujung bulan april n dapat bersua muka ngan bb yg dinanti2.
harap sumanya baik2 jer, doakan aku berjaya ek... =)


sepanjang aku tak update blog, aku jadi silent reader kat blog2 fav aku, 
kelmarin aku baca blog dia ni----> nadya 
dia pn prengant anak sulung cam aku, 
blog dia simple jer, selalu update pasal kehidupan dia,
best baca, ari2 aku mesti baca.
tp baru2 ni kesian kat dia sbb anak dia meninggal dalam kandungan,
time tu 6bln ++, sedih rasanya, tp apa bole buat tu suma ketentuan Illahi...
cita yg paling wat aku rasa sedih bila dia ckp air susu tetap mengalir walaupun bb dh xde,
sampaikan dia tak sampai ati nk mkn ubat stop susu sbb dia rasa yg anak dia tetap minum susu tu.
 huhuu (T_T)
tapi dia sorg yg tabah & kuat. kalo korg rajin, baca lar sendiri kat blog dia, link kat atas tu...


aku skang, Alhamdulillah dh masuk trimester ke 3, trimester last sblm nk bersalin.
aku pn byk baca2 cita pasal nk bersalin ni, wat persiapan mental n fizikal,
ye lar bersalin ni bukan senang woo... mcm2 pengalaman ada,
pape pun aku berserah pada Yang Maha Esa, yang tentukan segalanya.
dlm2 byk2 blog aku baca, yg ni paling best---> kak engku bidan bersalin
mcm2 petua n tips ada kat dlm tu, sesuai kalo tuk ibu mengandung anak sulung mcm aku... =)

No comments: