Iklan

Wednesday, February 9, 2011

Scan 3D/4D... best!

Sebulan yg lalu aku dh wat scan 3D/4D tuk melihat keadaan bb aku kat dlm perut ni camna rupanya...aku pg kat Puchong, tmpt yg telah diwar-warkan dalam discussion board Hospital Bersalin dlm fb,aku wat appointment 2/1/2011 aritu bersamaan ari ahd kul 11 am, aku gerak dari umah kakak aku kat bandar baru bangi,masa tu mak n ayah pn ada kat sanun so aku ajak dorg ikut sama... dh smpai kat klinik tu, masa baru nk masuk, aku nmpk 1 kapel baru kuar dari klinik ngan muka sgt gumbira n puas ati jer..aku tgk muka dorg terus aku pn sama rasa excited giler, masuk dlm klinik, dh ada 1 kapel baru jer masuk so aku kena tggu giliran seterusnya...then sampai giliran aku, yg masuk mak, n asben abg K, sebenarnya aku wat scan 3D/4D ni nk bagi asben aku tgk sbb aku wat medical check up kat klinik kerajaan n timenya of course lar ari keje so dia tak dpt nk ikut n tgk aku scan. bila dh tgk scan 3D/4D ni mmg best rasanya, dpt tgk muka, idung, mata, mulut, tgn, kaki n mcm2 lagi aksi dia kat dlm perut ni...n lagi 1 yg penting ialah aku dh tau jantina dia iaitu seorang lelaki =)
makin tak sabar rasanya nk tunggu bb lahir ke dunia ini... skang aku dh masuk 7 bln so tinggal lagi 2 bln jer masanya.ok lar aku pn nk kongsi ngan korang caner rupanya bb aku dlm pewut ni so korg tgk video kat bwh ni ek, package scan tu termasuk sekeping pic n cd, total bayaran dia RM90, lebih kurang setengah jam aku dpt tgk bb aku aritu, dlm cd tu dia burn 10 keping gamba n 10 video n dlm byk2 video aku paling suka yg bwh ni sbb nnt korg leh nmpk mulut dia bergerak/menganga... cute giler =)
pas balik dari klinik, aku lepak ngan mak n ayah kat old town white coffee, belanja dorg minum


~ni lar bb aku duk dlm perut, dlm keadaan mengiring


 ayah terchenta

me n emak tersayang

mood : ceria (@__@)

3 comments:

gedek! said...

Wah! Ada package video sekarang? Cool!

Salam kenal, hai!

deela~ said...

dunia dh makin canggih =D

thx melawat encik gedek yg cool...

ispeakmalay said...

wah bestnya bestnya. dah nak dpt baby :)
hehe ni tak sbr nak kawin ni. nak dpt baby jugak hehe