Iklan

Saturday, February 12, 2011

barang2 bb~

ari khamis aritu, aku pg KK wat monthly checkup, Alhamdulillah bb n mummy nya sihat jer, takde masalah pape...
skang dh masuk 7 bln, org ckp dh bole beli barang bb, nurse pn tnya aritu baju bb dh beli ke? kalo dh beli, dh bole basuh n siapkan beg tuk pg spital nnt... huhuu mmg tak sabar rasanya nk prepare suma tu, wat masa ni aku baru  beli sket jer baju bb melalui online, tak leh tahan rasanya tgk byk baju bb yg cute2, pastu ujung bulan ni lar baru nk pg beli kat kedai, lengkapkan apa yg tak cukup...
aku dh wat senarai n tunggu masa jer nak pergi beli, mmg excited giler rasanya nk shopping baju tuk bb sbb sblm aku kawen lagi, kalo kakak or abg aku punya anak baru lahir, benda yg aku suka tgk ialah bakul baju anak dorg, suka sgt tgk baju bb so skang dh nk ada anak sendiri lagi lar excited lebih tp mak aku pesan jgn beli byk2, nnt dia cepat membesar, he3 mak pn dh tau dh, kalau tak pesan camtu, kemungkinan besar lar aku beli byk baju bb nnt =P
dlm excited tu, takde lar suma barang aku beli baru sbb ada yg aku guna yg second hand, contoh katil bb, car seat, stroller, bakul baju, buaian letrik n ada lar barang2 lain, aku guna yg anak kakak   n abang aku pnya, ada gak aunty asben aku yg bagi, aku tak kisah pn, janji benda tu elok lagi kan... kan... kan... =)

jom tgk antara barang yg dh beli (tp sket jer)

carter's wiggle in bodysuits

ada 6 sumanya

yg ni daddy's faveret sbb ada byk pic kete =) 

yg ni mummy's faveret 

ni bakul bulat tp lom tau nk letak pe... he3
pic contoh kat cni --->IKEA

ni ialah changing mat, beserta cover 
tgk cni ---> IKEA 

VITAMINER - selimut tuk bb
 KARMA - kain tuala


3 comments:

nisa said...

bestnya dh nk dpt baby, saya insyallah tahun depan nak tambah baby..hihi..ni mesti nk dpt baby boy ni..sume barang boy je...jaga diri n kesihatan k, jaga makan, jgn makan maggie n mkanan ringan bnyak sngat k..

gedek! said...

Belog ni buat rasa nak baby lagi...!

deela~ said...

Nisa... thx, nnt sy dh bersalin, dtg lar melawat, bkn jauh pn hehe (^_^)

En. Gedek,
tambah lar bb lagi =P