Iklan

Wednesday, December 15, 2010

Tak Sabar Menanti Hari Esok

Mode ~ Hati Berbunga Riang

4 bulan menghilang, aku kini kembali... setelah mendapat berita gumbira bulan 8 yg lalu, aku secara automatik mendapat morning sickness malas nk update blog... he3 tp sebenarnya aku takde pn muntah2 atau alah2 yg lain... semua makanan bole makan, semua aktiviti leh buat tanpa sebarang masalah... ALHAMDULILLAH
so sempena esok genap bb dlm kandungan berusia 5 bln, aku dh rajin nk update blog balik... =)
esok ialah hari tuk ke Klinik Kesihatan(KK), nk scan bb, nk tgk pembesaran bb pastu harap bb ni bagi lar aku tgk jantina dia... tu yg rasa tak sabar banget... nk tunggu hari esok cam seminggu atau sebulan atau setahun.
pape jantina pn aku terima asalkan bb sihat n selamat, dh lar suma org menanti kehadiran bb kat muka bumi ini especially family sebelah abg K sbb dorg takde cucu lagi n sebelah family aku, bb ni cucu yg ke 13.
lagi 1 yg best ialah bb pnya due date 29042011 bersamaan besday aku yg ke 26,kemungkinan tu belum tau lagi tp pape pun aku berserah pada Allah S.W.T yg menentukan segalanya... kalo lahir sama ngan besday aku kan senang, leh celebrate besday sama2, daddy dia kena beli 2 adiah lar he3
skang ni aku slalu tgk baju2 bb yg byk cute2 tp mak ckp xleh nk beli lagi, kena tunggu 7bulan dulu, aku dh gatal tangan jer ni nk beli =P so sape2 yg ada jual baju bb, meh lar promote kat aku, kalo berkenan pasti beli... tinggal link kat shoutbox atas tu ok. 
erm dh lar, sok smbg lagi pas pg KK, nk letak pic scan bb kat cni...
Sekian Terima Kasih =)


3 comments:

PUPUT said...

wahhhh..daddy ngn mummy ek...?best3...nak numpang xsabo gak nak tahu boy ke girl ni..klu sok dah tahu announce la cpt2 tau..^_^

deela~ said...

hahaha... ye lar mama n papa kn dh ada, ok pasti dibagitau =)

✿nenek moden✿ said...

sis........tahniah ..hehe