Iklan

Thursday, December 23, 2010

bb ckp... prosperity sedap lar!

MERIAHKAN SAMBUTAN ANDA
Tiada yang lebih hebat daripada menikmati daging empuk yang disaluti dengan sos lada hitam enak. Disajikan bersama hirisan bawang dan roti bijan, ia kini telah menjadi hidangan yang dinantikan oleh rakyat Malaysia setiap tahun.

hik3 gempak tak ayat tu? aku curik kat kotak prosperity burger... =P
1st day prosperity dtg tuk taun ni, aku dh mula mkn tp bkn aku yg nk, bb dlm perut ni yg nk rasa, aku bagi rasa skali, dia nk lagi dan lagi... ngeh3
kalo last year ada lar 2-3 kali jer makan sbb pedas banget tp kali ni rasa nk makan jer... itupun aku tahan, tak lar mengikut nafsu kan. =)
bila makan jer secara auto bb tak duk diam, tak tau lar dia rasa pedas ke rasa best ke, tak cakap lak tp aku tau dia suka giler kat prosperity ni, im lovin it, bb ckp... he3

smlm aku pg mkn, ada org belanja =)


dh lama tak minum coke, sejak awal preggy lagi so terpaksa minum ribena

4 comments:

-aNida OtHmaN- said...

salam DIla..haiiiiiiiiiiiiiii

salam pekenalan..thank's tinggaLkan LINk di bloq nida..hihihihhihii

wah makan buger pOspriti ...sdpnyaa....nyumm..nyumm

sugar2 kapas strawberry said...

percya atau tak..tkpnh mkn lagi prosperity :)

deela~ said...

hai nida... salam perkenalan gak =)

prosperity sedap lar...

try lar mkn cik gula =P

^^nu[dd]yra^^ said...

ak dah makan jugak...

sedap ! sedap ! sedap !