Iklan

Friday, July 16, 2010

Adiah sudah diterima

Semalam pas balik lunch tgk ada menda ni kat atas meja ofis


aku dah tau msti adiah daripada kak izan sempena 

My Family's Sweetest Moment @ Sweet Contest 

bila bukak parcel tu, best jer tgk, cantik giler dia decorate, siap letak riben lagi, kreatif lar kak izan ni hehe



pastu ada letak kad ucapan lagi




so utk kak izan, mekasih byk2 bagi adiah ni, gembira xterkira masa dpt adiah ni, abes 1 opis nk dibagitau... he3 sudah pasti simpan tuk kenangan terindah dalam hidupku... ngeh3 

~TERIMA KASIH LAGI~
babai =D


4 comments:

Zakiyah Zainon said...

senang je masak ni dik...
janji cukup rasanya..kira ok la!
tq singgah blog akak..selalu la ke sana ;)

deela~ said...

ok kak... akan ku singgah selalu =)

*∽ IZAN ∽* said...

sampai jugak akhirnyaa... he he. Ari tu delay sebab riben abess... tak sempat2 nak gi beli ha ha.

anyway me kaseh buat entry nih.. muahhh!!!

deela~ said...

Kak Izan~ sama2 kasih =)