Iklan

Saturday, June 26, 2010

1st Prize My Family's sweetest Moment milik aku... he3





Pagi ni aku tgk blog ngan member ofis  pastu ternmpk post kak izan pasal winner contest yg dia anjurkan... tanpa buang masa, aku pn skroll pelan2 n agak kecewa sket sbb nmpk pemenang kategori event, xnmpk pn gamba yg aku kasi, skroll pnya skroll smpai abes, tgk2 1st prize menjadi milik aku... rupanya yg pemenang event tu hadiah saguhati... huhu sgt terharu, mekasih pada kak izan n juri2 atas pemilihan gamba tu sebagai juara... mmg gamba ni jadi sweetest moment kami sekeluarga...

~klik tuk zoom~

tradisi gamba atas tu bersambung time aku kawen aritu n maybe diteruskan tuk raya akan datang lak he3

ni gamba masa kawen aku, kali ni tmbh ahli sket... =P

~klik tuk zoom~

dan ini juga
~klik tuk zoom~

~to kak izan, nnt sy emailkn butir2 diri tuk proses penghantaran hadiah...
semoga kak izan murah rezeki n always keep in touch =)
TENGKIU BYK2

5 comments:

PUPUT said...

apa adiahnye deela..tahniah2..k.asz excited je citer kat alang..xnyempat2 tggu balik dah gtahu awei2 dlm msg...

deela said...

he3... adiah dia best gak, 4xrm10 voucher jusco, tudung n bekas makanan... =)

✿nenek moden✿ said...

sporting giler family ni..hehe

deela~ said...

2 lar... semulajadi camni, =P

*∽ IZAN ∽* said...

Memang happening...! I Likeee!!! he he he